Malmüdürü
Malmüdürlüğümüz 178 sayılı Maliye Bakanlığının Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname kapsamında Maliye Bakanlığı taşra teşkilatı olarak kurulmuş olup, 1991 yılından itibaren İlçemizdeki faaliyetini sürdürmektedir.
İlçemiz Malmüdürlüğü ;
Muhasebe,
Gelir ( Tahakkuk – Tahsilat),
Vezne olmak üzere toplam 3 serviste hizmet vermektedir.
Muhasebe Servisinin Görevleri;
Malmüdürü mevzuat gereği sayman sıfatını taşıdığından bünyesinde yer alan saymanlıkla ilgili olarak; genel bütçeli idarelerin gelirlerinin toplanması, giderlerin hak sahibine ödenmesi, nakit ve diğer varlıklar ile emanet niteliğindeki değerlerin alınması, saklanması, gönderme ve iadesi, alacak ve borçların kaydı, takibi ve bunlarla ilgili bütün işlemlerin muhasebeleştirilmesi gibi genel bütçeli idarelerin saymanlık hizmetlerini yürüterek Sayıştaya yönetim dönemi hesabı vermekle sorumlu olup, bu işlemler muhasebe servisince yürütülmektedir.
Bu Amaçla İlçemizdeki;
Hazinenin özel mülkiyetindeki taşınmazların satışı, kiralanması, trampası ve üzerinde sınırlı aynî hak tesisi, Devletin hüküm ve tasarrufu altındaki yerlerin kiralanması ve bu yerler için gerekli görülen hallerde kullanma izni verilmesi işlemleri,
Devlete intikali gereken taşınır ve taşınmaz mallarla hakların Hazineye mal edilmesi işlemlerinin yürütülmesi, taşınmaz malların tescili, taşınır malların tasfiyesinin sağlanması,
Hazineye ait taşınmaz malların envanter kayıtlarının tutulması,
Bakanlık adına yapılacak kamulaştırma işlemlerini yürütülmesi ve diğer genel bütçeli kuruluşların kamulaştırdığı yerlerin Hazine adına tescilinin sağlanması.
Kanunlar gereğince el konulan para, mal ve hakların Hazineye intikali işlemlerinin yapılması ve tasfiyelerinin sonuçlandırılması,
Genel bütçeye dahil dairelerin hizmet dışı kalan taşınır mallarının satışının yapılması,
Kamu konutlarının ilişkin işlemlerin yapılması, Milli Emlak Servisince yerine getirilir.
Gelir Servisinin Görevleri ;
Bağımsız vergi dairesi bulunmayan ilçelerde gelir servisi; mükellefi tespit etmek, vergi, resim ve harçların tarh, tahakkuk işlemlerini kanun hükümlerine uygun surette ve zamanında yapmak, tahsil etmek, gerektiğinde haciz kararlarını infaz ettirmek, terkini gereken vergi ve benzeri yükümlülüklerle ilgili iş ve işlemlerini yapmak, yaygın ve yoğun vergi denetimini yapmak, kayıtdışı ekonomi ve kayıtdışı istihdamla mücadele etmek gerektiğinde vergi incelemesi yapmak, kanun, yönetmelik ve tebliğlerde kendisine verilen diğer iş ve işlemleri yürütmekle görevlidir.
Kabadüz Mal Müdürlüğü Personeli
İlçemiz Malmüdürlüğü Merkez Mahalle Cumhuriyet Caddesi Kabadüz/ORDU adresinde bulunan Hükümet Konağının 1.katında hizmet vermektedir.
İletişim Bilgileri
Telefon
|
Faks
|
Müdür
|
0(452) 841 21 15
|
0(452) 841 20 64
|
Gelir Servisi
|
0(452) 841 20 64
|